SaldeoSmart

Rozwiązanie dla Twojego biznesu

SaldeoSmart

Prowadzisz biuro rachunkowe?

SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.

Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.

Dzięki SaldeoSMART nie musisz wprowadzać ręcznie faktur i wyciągów bankowych do programu księgowego. Poznaj nowe możliwości!

Najczęściej zadawane pytania

Czy wdrożenie oprogramowania Comarch ERP Optima wymaga wstrzymania działania działu księgowości?

Nie, wdrożenie oprogramowania przebiega sprawnie i bez zakłóceń. Oprogramowanie na etapie wdrożenia jest dostosowywane do potrzeb zamawiającego. Ponadto pracownicy korzystający z ERP Optima są przez nas przeszkoleni i przygotowani do pracy, tak aby wykorzystać wszystkie funkcje oprogramowania wymagane w firmie.

Czy Comarch ERP Optima spełni moje / nasze oczekiwania?

Obecnie na rynku jest to jedno z najlepiej dostosowanych do potrzeb prowadzenia firmy oprogramowanie. System pozwala na bieżącą kontrolę kosztów i przychodów, kontroluje stany magazynowe, automatycznie przeprowadza procesy raportowania i analiz.

System Comarch ERP Optima jest dostępny w modelu stacjonarnym oraz w modelu usługowym, dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet. System jest na tyle elastyczny, że można go dostosować do każdej działalności gospodarczej. Wśród modułów znajdują się m.in. Płace i Kadry z opcjonalnym portalem pracownika dostępnym z poziomu przeglądarki internetowej, Rozwiązania dla biur rachunkowych w tym prowadzenie księgowości, kadr i płac, wymiana elektroniczna dokumentów oraz analizy, Księgowość, Sprzedaż i magazyn i wiele innych.

Czy Comarch ERP Optima to dobre rozwiązanie dla biur rachunkowych?

Oczywiście, Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe został stworzony z myślą o zdecydowanym uproszczeniu pracy biur rachunkowych i doradców podatkowych, którzy potrzebują wykonać pewne operacje w sposób seryjny.

Moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę księgowego w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych klientów. Biuro rachunkowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może rozpocząć pracę dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania

Nasza firma doradzi Tobie jakie moduły będą przydatne dla Twojego biura rachunkwego:
- Księga Podatkowa
- Księga Handlowa
- Środki trwałe
- Płace i Kadry

IWD czyli Internetowa Wymiana Dokumentów - narzędzie współpracy między firmą a obsługującym ją Biurem Rachunkowym służy do przesyłu danych, pozwala dwóm niezależnym firmom przesyłać faktury elektroniczne, dokumenty handlowe i magazynowe oraz raporty kasowe, rozliczenia i wiele innych.

Co to jest i czy powinniśmy wykorzystywać moduł Analiz BI?

Analizy BI - to narzędzie służące do budowania raportów i analiz na bazie informacji wprowadzonych do programu Comarch ERP Optima. W wersji dla biur istnieje możliwość tworzenia raportów na wielu bazach firmowych jednocześnie. Ułatwia to i przyspiesza pracę. Raz przygotowany raport, np. należności nierozliczonych może zostać wysyłany do wszystkich zdefiniowanych w programie klientów biura, dla każdego klienta zawiera tylko jego dane. Jeżeli biuro prowadzi księgowość danej firmy, ma dostęp do danych sprzedażowych, faktur itp. to dodatkowo może się wyróżnić spośród innych biur, wprowadzając dla swoich klientów raportowanie np. ich stanu zapasów czy trendu sprzedaży produktów. W tym celu przypisuje się wybrany raport sprzedaży do danego klienta za pomocą subskrypcji e-mail, a klient biura rachunkowego w ustalonych okresach (np. raz dziennie) otrzymuje raport dotyczący bieżącego poziomu sprzedaży w jego firmie na swoją skrzynkę mailową.

Prowadzę księgowość, czy rozwiązanie Comarch jest dla mnie optymalne?

Moduł Comarch ERP Optima Księga Podatkowa pozwala na obsługę księgową firmy, rozliczającej się z fiskusem na podstawie Księgi przychodów i rozchodów lub na podstawie ewidencji przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym oraz ewidencji wymaganych w przypadku płatników podatku od towarów i usług (rejestry VAT). To co jest ważne, oprogramowanie zawsze pozostaje w zgodzie z obowiązującymi przepisami.

Dlaczego mam skorzystać z usług Matesoft?

Naszą misją jest maksymalne zadowolenie klienta wynikające z bezstresowego wdrożenia oprogramowania, doradztwa na etapie analizy potrzeb, wsparcia technicznego oraz szkoleń. Specjalizujemy się w obsłudze biur rachunkowych i działów księgowych. Aby sprostać wymaganiom klientów posiadamy dużą znajomość zagadnień związanych z księgowością, planami kont czy schematami księgowymi. Posiadamy wiedzę, która pozwala nam najbardziej optymalnie dobrać rozwiązania oraz wdrożyć je sprawnie i szybko. Zaufało nam wiele firm a to co świadczy o naszym profesjonalnym podejściu to referencje zadowolonych klientów.

ZAPYTAJ O PRODUKT lub ZADZWOŃ tel: 61 821-73-34